header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : سه شنبه 01 خرداد 1403 - 2:20 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون
تعداد بازدید : 1048

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی +واکنش دبیر فدراسیون



تیم ملی والیبال در حالی تمرینات خود را زیر نظر آلکنو و دستیارانش پیگیری می‌کند که تنها حدود هفتاد روز تا اولین مسابقه خود در المپیک زمان دارد. با توجه به این موضوع انتظار می‌رود ملی‌پوشان و مربیان تیم ملی همه تمرکز خود را روی موفقیت در این رویداد قرار دهند؛ اما شنیده می‌شود اتفاقاتی در داخل اردوی تیم ملی در حال رخ دادن است که می‌تواند تبعات زیادی در آینده داشته باشد.

قطعا بازیکنان تیم ملی باید برای آینده حرفه‌ای خود بهترین تصمیم را بگیرند و به همین خاطر قابل توجیه است که با باشگاه‌های مختلف مذاکره کنند و در نهایت به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت دهند؛ اما شنیده شده این اتفاق در اردوی تیم ملی در حال رخ دادن است و برخی مربیان ایرانی تیم ملی با بازیکنان مورد نظر خود در همان اردو قرارداد امضا می‌کنند؛ اتفاقی که حتی شان تیم ملی را هم زیر سوال می‌برد و انتظار می‌رود مسئولان فدراسیون و والیبال و البته سرپرست تیم ملی روی این مسائل نظارت بیشتری انجام دهد.
به جز این مربیان، یکی دو نفر از بازیکنان تیم ملی هم با بازیکنان مورد نظر باشگاه‌هایشان در حال مذاکره هستند. قطعا اگر این اخبار به گوش آلکنو برسد می‌تواند برای این مربیان و بازیکنان گران تمام شود. کار به جایی رسیده که به یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، پیشنهاد یک و نیم میلیاردی شده است. این در حالیست که این بازیکن به تازگی قرارداد خود را با باشگاهش به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان تمدید کرده بود.
باید دید واکنش مسئولان فدراسیون والیبال نسبت به این موضوع چیست و آیا با مسببان این اتفاقات برخورد خواهد کرد یا خیر.

واکنش دبیر فدراسیون والیبال به مذاکره با بازیکنان در اردوی تیم ملی

میلاد تقوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه برخی باشگاه‌ها با بازیکنانی که تحت قرارداد باشگاه‌های دیگر هستند مذاکره‌ کرده‌اند، اظهار داشت: تاکنون شکایتی در این خصوص به دست ما نرسیده است؛ اما اگر تخلفی شده باشد قطعا به آن رسیدگی می‌کنیم.
وی در مورد مذاکره برخی مربیان با بازیکنان موردنظرشان در اردوی تیم ملی والیبال گفت: مربیان باید از مبادی قانونی نسبت به جذب بازیکن اقدام کنند و نباید اینگونه باشد از جایگاهی که در اختیار دارند برای جذب بازیکن استفاده شود.
دبیر فدراسیون والیبال تصریح کرد: از امسال قرارداد بازیکنانی که در هیئت والیبال استان‌ها ثبت می‌شود کاملا جنبه قانونی پیدا می‌کند و بازیکنان نمی‌توانند پس از ثبت قراردادشان در هیئت والیبال، با تیم دیگری قرارداد ببندند و اگر چنین کاری انجام دهند محروم خواهند شد.
منبع : میزان

لیگ برتر والیبال , نقل و انتقالات , اتفاقات عجیب , والیبال ایران , تیم ملی والیبال ایران ,





پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400 - 00:30
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان