header

خبرگزاری ورزش والیبال

logo

زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 11:16 قبل از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | فراموشي رمز عبور

آغاز دور برگشت رقابت های زیر گروه باشگاه های کشور
تعداد بازدید : 305

adelkhoje آفلاین




ارسال‌ها :14228

عضويت:19 /10 /1390

بازیکنان محبوب:

محل زندگي:ایران

تیم های محبوب:

شناسه ياهو:

حالت من: قرار داده نشده

تشکرها :25337

تشکر شده :49486

آغاز دور برگشت رقابت های زیر گروه باشگاه های کشور


خبرگزاری ورزش والیبال : دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زیر گروه ایران امروز یکشنبه با برگزاری هشت دیدار آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری ورزش والیبال به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت لیگ زیر گروه مردان ایران در چهار گروه چهار تیمی به میزبانی شهرهای گرگان، نور، الشتر و اراک پیگیری می شود.
در گروه اول این رقابت ها که در پایان دور رفت تیم های سرخپوشان گرگان، آموزش آمل، میدان آق قلا و شهدای بابلسر به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را به دست آوردند، دو دیدار برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد.
آموزش آمل 2- شهدای بابلسر 3
سرخپوشان گرگان 3- میدان آق قلا یک
در گروه دوم نیز در دور رفت تیم های شهدای گلین قیر مرند، شهدای نور مازندران، آکادمی بیجار و جهان نمو زنجان رتبه های اول تا چهارم را از آن خود کردند و در آغاز دور برگشت تیم های شهدای گلین قیر مرند و شهدای نور به ترتیب موفق به شکست جهان نمو زنجان و آکادمی بیجار با نتیجه مشابه سه بر صفر شدند.
رقابت های گروه سوم نیز در حالی آغاز شد که در پایان دور رفت تیم های متین دامغان، آلومینوم اراک، گلکاران کاشان و شرکت سابیر جایگاه های اول تا چهارم دور رفت را به دست آورده بودند و در روز نخست دور برگشت این نتایج رقم خورد:
شرکت سابیر صفر – متین دامغان 3
آلومینیوم اراک یک – گلگاران کاشان 3
در گروه چهارم و در دور رفت تیم های مخابرات اهواز، کهمان نوین لرستان، کاشی بیستون کرمانشاه و شهرداری کامیاران کردستان در رتبه های اول تا چهارم قرار گرفتند و در ابتدای دور برگشت نیز تیم کهمان نوین الشتر سه بر صفر شهرداری کامیاران کردستان را از پیش رو برداشت و کاشی بیستون کرمانشاه سه بر دو مغلوب مخابرات اهواز شد.
در پایان دور مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی مسابقات زیر گروه صعود خواهند کرد.






دوشنبه 20 بهمن 1393 - 14:01
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



حامیان